Хитозан

ХИТОЗАН Кафе с Л-карнитин и Хром
 
Оказва благоприятно влияние за:
  • поддържане на здравословно тегло
  • извеждане на мазнините от организма
  • регулиране на метаболизма на макрохранителните вещества
  • поддържане на нормална концентрация на глюкоза в кръвта
  • регулиране на излишното влечение към сладки храни
 
Съставки (в 1 саше): 
  • Хитозан  200mg
  • L-карнитин  200mg
  • Хром (хром пиколинат)  100μg
  • Кафе инстантно  2000mg

Начин на употреба: за възрастни - 1 саше на ден; съдържанието на сашето се разтваря в топла, не вряла вода.

Опаковка: 12 сашета
Наднорменото тегло и храната
Проблемните храни, от които се напълнява:

1. Сладки храни.
Вредни са тези изкуствено подсладени храни, в чийто състав има добавена захар. Вместо тях може да се консумират всички видове плодове. 

2. Пържени храни.
Изключително калорични и вредни не само за фигурата, но и за здравето.

3. Храни с трансмазнини.
Главен източник на трансмазнини в менюто ни са хидрогенираните растителни мазнини (маргарин). Те са с високо съдържание на калории и запушват артериите дори повече от наситените мазнини.Съдържат се в почти всички промишлено произведени полуготови храни и полуфабрикати – маргарини, вафли, шоколад, чипс, снакс, солети, сухи супи, бутертесто, кроасани, готови баници и закуски.

4. Бял хляб.
Пълнозърнестият и ръженият хляб са с по-висока хранителна стойност (съдържат повече фибри). 

5. Пълномаслени млечни продукти. 
Препоръчително е да се консумира нискомаслено мляко. Калцият и витамините са в същото количество, както в пълномаслените млека, но мазнините са по-малко.

6. Газирани напитки.
Те са източник на празни калории (без хранителна стойност) и обикновено са силно подсладени. 

7. Алкохол.
Прибавя допълнителни калории, абсорбира се много бързо и забавя процеса на метаболизъм.


Съвети за хранене за успешно отслабване:
1. Закуска.
Така стомахът започва да работи по-бързо, тялото ускорява  метаболизма си и не се допуска появата на „вълчи” апетит по-късно през деня.

2. Често хранене ( до 5-6 пъти дневно).
При пропускане на хранене след време се изпитва неистово чувство на глад. Когато се поглъща голямо количество калории наведнъж, тялото отделя свръх голямо количество инсулин, който извлича кръвна захар от кръвообръщението и я натрупва под формата на телесна мазнина.

3. Малки порции.
Добре е постепенно да се намалява порцията, която се консумира обичайно. Преяждането е вредно. Не е нужно да се дояжда храната в чинията когато организмът е сит.

4. Без храна 2 часа преди лягане.
Храната  зарежда тялото ни с гориво, от което вечер не се нуждаем. Тази енергия не влиза в употреба и се съхранява в нас под формата на мазнина.

5. Много течности.
От 1,5 до 2 л на ден. Всички физиологични процеси, включително храносмилането и изгарянето на калории, протичат по-добре, когато тялото е хидратирано.

6. Внимателно подбиране на хранителните продукти, които се купуват.
Добре е да се избягва купуването на вредни храни като се чете състава на етикетите и се избягват продукти с вложени захар, растителни масла ( които в повечето случаи са хидратирани) или висока масленост.

7. Стоп на безмисленото ядене.
Не е добра идея да се”поглъща” храна, ако човек не изпитва чувство на глад.
ХИТОЗАН
  • Хитозан е аминополизахарид, получен от хитиновите обвивки на ракообразни и е източник на естествени хранителни влакна. 
  • Хитозан е средство, свързващо се с мазнините в неусвоими съединения и спомагащо за извеждането им от организма преди тяхното усвояване.
  • Хитозан съдейства за нормализиране на теглото.  
  • При производството на Хитозан Кафе се използва висококачествена суровина с максимална степен на деацетилизация 90%, което съответства на най-добрите световни аналози. 
 
L-КАРНИТИН
  • L-карнитин осъществява транспорта на мастните киселини в митохондриалния матрикс, където протича процеса на тяхното разрушаване със съпровождащо отделяне на енергия. По този начин L-карнитин подпомага процеса на превръщане на мазнините в организма в енергия. 
  • Допринася за енергичност, добра работоспособност и бързо възстановяване.
  • Оказва благоприятно влияние за регулиране на метаболизма.
  • Поддържа нормалната сърдечна дейност.
 
ХРОМ
  • Хром подпомага нормалния метаболизъм на хранителните съставки като улеснява действието на инсулина в организма.
  • Допринася за поддържане на нормални концентрациите на кръвната захар като подобрява усвояването на глюкозата в клетките.
  • Подпомага намаляването/регулирането на излишното влечение към сладки храни.
  • Оказва благоприятен ефект за изгарянето на мазнините, изграждането на нормална мускулна маса и придобиването на енергия.